Soft potatis

Sitter och tar det lugnt i min underbara säng framför tv:n. Ända sedan jag fick tv på mitt rum så har jag blivit världens soft potatis! Haha.. Sitter här och gör ingenting, får nog ta tag i mitt liv snart! Fast lite har jag ännu hunnit göra idag. Efter skolan så gjorde jag mat och storstäda i mitt badrum och sovrum. Sen efter det har jag bara degat och kollat runt efter olika körskolor med så billig risk 1 och risk 2. Jag är lite snål nu när jag måste lägga undan en stor del av mitt studiebidrag till studentresan och det är även jag som ska betala mitt körkort själv, och har inte lagt undan några pengar för detta, dumt av mig! Nog om det.. Tänkte spela lite gitarr snart och kanske läsa lite ur min svenska bok (som jag inte börjat på) som ska vara klar på måndag.


Här sitter jag i mjukiskläder som en softpotatis. Det är gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0