Pluggar

Kom hem för lite mer än en timma sen. Sen dess har jag pluggat lite, och detta ska jag fortsätta med kvällen ut.. Märker nu när jag skrev en lista om vad jag behöver göra, att det blev längre än vad jag trott att den skulle bli. Jag har massa gamla uppgifter som jag glömt att göra klart osv. Men nu har jag gjort klart en av uppgifterna och skickat in, så ska fortsätta med resten snart. Vad som ska göras idag är 1. läsa ut ett tråkigt häfte som är till svenska nationella. 2. Lära mig två stycken jul låtar. 3. Gitarr läxa. 4. lära mig alt stämman till jag må han leva (som vi ska sjunga för min lärare på torsdag).

Men listan slutar inte där, så min vecka kommer vara full med plugg. Så nu ska jag fortsätta så jag förhoppningsvis blir klart snart..


Sitter och myser i två tjocktröjor, så frysa kan jag fan inte göra nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0