Mat

Hallå! Kom hem precis efter en musik dag i skolan. Dagen börjar med att vi ska framföra vår låt, och det gick skit, haha. Jag tappade bort mig och massa, men esch, skit samma! Haha. Sen hade jag ljudteknik prov vilket också gick dåligt. Och efter det ensambel och gitarr lektion, båda gick dåligt... Så detta har vart en skit dag hitills helt enkelt, haha. Får väll hoppas att den slutar bättre än vad den började!

Klockan 5 så ska jag och träna Zumba min mina brudar. Så tills dess ska jag kolla ut lite kläder och eventuellt börja med den bloggen jag pratade om igår - Att sälja mina kläder som jag aldrig andvänt.

Nu ska jag äta!



Kommentarer
johanna körner

Behöver du ny design fixar jag en helt gratis på dina önskemål. om du har blogg.se

vill du läsa mer klicka på texten nedanför.

http://granges.blogg.se/2011/october/bestall-en-gratis-blogg-design.html#comment

2011-10-19 @ 15:36:47
URL: http://granges.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0