Im back

Hallå bloggen. Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera, jag har helt enkelt inte haft någon lust och har haft så mycket annat att göra. Men nu cirka två månader senare så sitter jag här igen och tänkte ge det ännu ett försök.

Jag tänkte berätta lite vad jag har haft för mig sen senast jag bloggade. Sista veckan på sommarlovet så åkte jag iväg med ett tjejgäng till Cypern, Ayia Napa där vi hade det grymt! Vi sola, bada och festade. Sen när jag kom hem igen så var det tillbaka i skolan där vi snabbt satte igång med de olika ämnena. Det har även vart lite festande och sådant efter resan. Sen finns det väll inte så mycket mer att säga. Jag har haft fullt upp med att göra ingenting typ, haha.

Nej men istället för att tjata om vad jag har gjort så tänkte jag lägga in lite bilder senare från hela mitt sommarlov, som en liten sammanfattning av mitt underbara lov, som tyvärr är över.

Ha det bra tills dess!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0