HFMSR

Första halvan på dagen var förjävlig, ingenting gick bra.. Men sen vände det när jag kom hem. Jag började göra en hemsida till mitt och Rebeckas projektarbete. Hemsidan gör jag med hjälp av programet weebly.com. Riktigt bra program faktiskt! Vad vi gör i projektarbetet är att vi ska göra tryck på t-shirtar. Så på våran hemsida kommer man kunna köpa och kolla på våra mästervärk, hehe. Märket heter "Helt fel men så rätt" (klicka på namnet så kommer du till vår hemsida, som dock inte är klar).

Sen gick jag och tränade Zumba, och det var jätte roligt! Och när jag kom hem satte jag igång med att jobba med projektarbetet igen. Ringde upp man far som är i Bangladesh, han hjälper oss med tryckfirman som vi ska ta kontakt med. Sen har vi även kunnat bestämma när vi ska ta det sista fotot (ÄNTLIGEN!), på fredag händer detta förhoppningsvis.

Alltså, allt som har hänt denna eftermiddagen har gått galant! Hunnit göra så mycket som jag trodde skulle ta jätte lång tid, så snart är vi ikapp med tidsplaneringen igen.

Nu ska jag ta det lugnt och ringa min goa pojkvän innan jag ska sova. Imorgon har jag min första körlektion, lite nervös... Wish me luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0