Helt slut

Hej bloggen! Var alldeles för trött igår när jag kom hem för att blogga, orkade klappt kolla på tv. Att vara på turne är faktiskt ganska ansträngande, haha. Jag är nästa lika trött idag, men har lite krafter till att sitta framför datan iallafall.

Igår var vi i vänersborg och sedan min gamla skola, Lyrfågel. Kändes sjukt konstigt att vara där igen, haha. Allt gick kanon igår iallafall, och när jag kom hem blev jag glad för mitt packet från Nelly.com har kommit hem i brevlådan. Kan kanske visa upp vad jag köpt senare. 

Idag då.. Bussen åkte mot Nossebro där vi hade vår första spelning, och senare vidare till Grästorp för nästa. Det gick bra idag också, börjar dock tröttna på att höra alla låtar, om och om igen... Nu är jag hemma och åt nyss lite mat och sitter nu och dör i min säng.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0