Halv 8 hos mig

Halloj.. Har inte hunnit blogga idag, haft fullt upp! Dagen började med lektioner, och sedan har jag hållt på med projektarbetet till klockan halv 3. Vi tog det sista kortet idag för våra t-shirts. När jag kom hem så åt jag lite snabbt och åkte sedan till Överby för att hjälpa mamma att hitta något fint till när hon går ut ikväll.

Nu är jag hemma och har precis gjort iordning mig för halv 8 hos mig, hemma hos Louise O. Det ska bli riktigt mysigt och gott med trerätters, hehe. Vi är fyra tjejer från min klass som precis har börjat med detta.. Jag har ingen aning om vad jag ska bjuda på när det är min tur!

Nu ska jag städa lite och ringa Victor innan jag åker iväg.


Snabbt tagna kort, så lite suddiga. Men skit samma.. Så här ser jag ut ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0