Håltimma

Godmorgon! Sitter i skolan och har håltimma.. Blir så sur när jag hade kunnat ligga hemma och sova istället för att inte göra någonting! Min lärare är spårlöst försvunnen, han har la försovit sig som vanligt.. Att gå i trean på gymnasiet betyder att man har hela tiden inställda lektioner och håltimmor. Känns onödigt att ens vara här! Jag får väll ta och plugga någonting kanske.

Igår träffade jag Amanda. Vi gick på "Student event", och det var ganska så fail. Var meningen att det skulle vara massa tävlingar och massa folk. Men det var lite folk och bara en tävling, haha. Men vi fick en goodiebag med lite smått och gott, så vi gick hem till mandis och tjocka oss av detta och pratade. Så det blev en mysig kväll ändå!

Idag efter skolan så åker jag till Orust och träffar Victor och hans familj. Där stannar jag hela helgen, så får se om det blir någon bloggning då. Annars så får ni ha en bra helg! Puss


Söt bild på mig och Johanna, som jag sitter med i caféterian och har JÄTTE roligt!
(Bilden är från när vi var och fikade med Emelie, Emelies bild)



Kommentarer
angelica

sv tack så jättemycket! ja jag är verkligen jättenöjd :)

2011-10-14 @ 14:45:52
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0