Godmorgon

God morgon! Vaknade precis upp brevid min pojkvän som ligger och sjunger, haha. Vi ska snart gå upp och äta frukost, korv med bröd till frukost, mums!
Min dag igår.. Tillbaka till vanlig skola efter turnen, tråkigt, och jag var sjukt trött! Och jag blir lite sur för  jag hade kunnat sluta kvart över 11, men jag satt och vänta på en lektion som började klockan 2. Men när vi kommer dit så får vi reda på att läraren är hemma för vab. Men på håltimman fick jag och Rebecka klart vår hemsida och har börjat marknadsföra våra t-shirtar. Vi har redan fått många beställningar!
Är ni sugna på att köpa en t-shirt gå in på http://hfmsr.weebly.com/

Efter skolan så åkte jag hem och packade för att åka vidare till Orust, där jag är nu! Nu är det dags för korv med bröd!!
Jag och Victor just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0