2011-10-22 (en månad kvar)

Hej bloggen! Idag jag har vart och handlat mat och sedan åkte jag hem och började baka med mamsi. Det håller jag på med just nu. Och det går väll sådär bra, haha. Kan visa lite bilder sen så får ni se på vårt misslyckande, haha.

Igår så var jag iallafall hemma hos Louise och åt trerätters. Riktigt god mat var det! Efter maten satte vi oss framför tv:n för lite Idol mys. Jag tycker att det är så många duktiga med iår. Mina favoriter är Moa, Molly, Amanda x2 och Robin.. Några stycken, haha. Men bäst är fan Moa!!

Om nån timma kommer Victor hit så ska jag mya med honom ikväll.


Maten vi åt igår, mums!


Söta Rebecca vid Idol myset.

Förresten så är det exakt en månad tills jag fyller 18 år idag, wiho!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0