2011-10-15

Godmorgon! Tog en lång sov morgon idag, sov till klockan halv 1. Det har jag inte gjort på flera månader, riktigt härligt var det. Efter en god frukost och några avsnitt av den nya sesongen av HIMYM sitter jag nu i Victors soffa och ska plugga lite. Vid 4 tiden åker vi upp till Victors pappa och äter middag. Sen får vi se vad som händer senare. Men jag tror att det blir en ganska lugnt dag.

Ha en bra dag ni som läser detta, puss!


Puss bild på mig och Victor, ungefär två år sen. Precis när vi blev tillsammans :)



Kommentarer
angelica

sv inte i början men i slutet när han fyllde i gjorde det ganska ont :)

2011-10-15 @ 19:28:39
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0