2011-10-12

Godmorgon! Har inte kunnat sova inatt, dumma fullmåne.. Vaknade vid 7 som vanligt och gick upp och duscha, sen kom jag på att jag inte behövde gå på första lektionen så jag försökte somna om, men tyvärr så somnade jag precis när klockan ringde ingen, haha. Så idag är jag död!

Jag ska snart gå till skolan för att ha ljudteknik, ensamble och sedan gitarr lektion. Jag har utveklingssamtal idag vid klockan 5 så jag vet inte om jag ska åka hem emellan eller stanna i skolan. Får se sen. Gud va jag skriver onödiga saker.. haha, pratar med mig själv typ om sånt som ingen bryr sig om.. Men skit samma!

När jag kommer hem så ska jag bädda ner mig i sängen och sova. Måste plugga egentligen men jag orkar inte det. Så vi får se om jag bloggar mer idag. Men ni som läser detta får ha en bra dag!


Hade vart gött och ligga i sängen och äta chips hela dagen.. Men icke!
Bilden är från i sommras i Cypern, jag och Amanda.. Vackert?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0