Trött tjej

Haj på er!

Igår orka jag inte blogga då jag hade fullt upp hela dagen. Efter skolan lagade jag mat till hela familje, pluggade plus att min goa pojkvän var här. Så det var en dag utan några större händelser.

Idag var första gången vi hade sceniska i skolan, vilket betyder att jag inte får ha min sovmorgon till 20 över 12. Nu är det upp och hoppa och till skolan vid 8. Men det kommer nog bli sjukt kul. Vi ha så himla bra idéer i klassen. För er som inte vet vad sceniska är så är det som en teater pjäs som vi ska sätta ihop med massa musik i. Så det är helt okej att gå upp tidigt ändå! Efter sceniska var det ljudteknik läxfehör, tror jag faila på det som jag har gjort på alla andra läxfehör också, haha. Men skit samma, jag sattsar på det stora provet som är om någon månad.

Efter skolan så åkte jag direkt till fritids där jag jobbade i 2 timmar. Barnen är så himla goa, och jag får efter varje dag där med mig en massa teckningar hem, så gulligt av dem!

Nu är jag iallafall hemma och ska plugga inför mitt svenska nationella prov som jag har imorgon och även träna på min betingslåt. Om jag hinner så ska jag läsa lite körkortsteori också.

Och förresten, har ni sett månen ute? Den är fan ENORM!!


Jag och Victor för exakt ett år sen. Idag är dem nämligen bara en månad kvar tills vi firar våran 2 års dag. Tiden har gått så sjukt snabbt och jag älskar min man så sjukt mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0