Lång dag!

Tja.. Har inte hunnit blogga idag, fullt upp såhär en fredag. Dagen börja med att sitta på ett tåg hem från Göteborg och dra mig till skolan. Slutande vid 3, och då var det bara att dra sig hem och äta innan jag skulle vara på N3 och ha körrep vid 4a tiden. Efter det sega repet åkte jag hem med Rebecka så hon fick låna lite kläder och sedan vidare på bio med min going Amanda. Vi tänkte att vi skulle göra som alla andra och se på Twiligt. Den var faktiskt riktigt bra! Efter filmen följde hon med mig hem och vi såg ytterligare en film. Riktigt mysig kväll!

Missade dock idol idag.. Får se det i repris imorgon eller något. Såg att Amanda P åkte ut, synd! Men tur att Moa är kvar iallafall! Nu är jag bajs trött.. Så tänkte borsta min tand och så för att sedan dejta kudden. Imorgon är det
lördag och det betyder att min älskling kommer, även en massa plugg.. Buhu!


Bilder från igår:

Sjukt god kycklingbaguett som vi gjorde igår!

Fick ännu en tidig födelsedagspresent igår av min älskling.. Massageolja som luktar sjuuukt gott (plus massage, hihi). Tack Victor <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0