Imorgon säger jag bara..

Hej på er. Har inte orkat blogga idag. Började skolan vid 10 och slutade klockan 11 istället för halv 3 då både min svenska lektion och sång lektion var inställda. Men satt kvar i skolan och pratade med folk samt spelade Mario Kart, haha, grymt spel! Sen hemma satt jag framför tv:n och halv dog. Nu har jag precis övningskört en jättekort stund och tänkte strax ringa min älskling och sedan äta.

Det där med plugget går inget vidare bra för mig.. Jag börjar ligga efter! Men är för lat för att göra något. Borde ha läst en massa sidor till körkortsteorin imorgon, men jag skjuter bara fram det. Måste även plugga på ljudteckniken. Får väll se hur det går senare.

IMORGON SMÄLLER DET!!! Ååååhhh, vad jag har längtat!! Äntligen får jag gå ut och dansa med mina vänner. På torsdag blir det festande och imorgon (på min födelsedag) så blir det en lååång och seg dag... Skola från 8-16 sedan körkortsteori 16.30-18.??. Sen blir det direkt tillbaka till skolan för att ha konsert, känns sjukt ovärt att jag ska vara med då jag inte ska göra någonting.. Blir så trött på att bara kolla på. Får hoppas att jag får vara med på julavslutningen den 22 december istället.

Fina rosa paket från England som bara står och väntar på mig... FETT jobbigt att dem står framme... Inte så att jag redan är sjukt nyfiken??

Mouserande vin som jag ska bjuda på tills på torsdag. Jag har allt börjat förbereda!! Är så sjukt taggad :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0