Första teorilektion

Hej på er blogg läsare!

Har vart en lång dag som började kvart över 8 i skolan där jag slutade klockan 4. Då stressade jag hem och åt lite flingor och sedan vidare till körskolan för min första teorilektion. Kändes lite onödigt med den lektionen då de sa sånt som man redan visste, men blir väll kanske nya saker på ed andra lektionerna. Det var helt fullt med folk i rummet, och jag kände väldigt många av dem faktiskt. Först och främst så är vi 5 stycken från min klass. Sen var det lite annat folk som jag känner från när jag var liten, trevligt!

När jag kom hem för ungefär en halvtimma sen så känner jag lukten av att de har börjat elda i vår nya braskamin. Det blev verkligen jätte mysigt! Speciellt till vintern då man kan ligga och mysa under en filt och dricka te.. Detta ser jag fram emot!

Nu ska jag ta mig något att äta och sedan blir det lite musik läxor att göra!


Bild ifrån Rihannas konsert. Tänkte lägga upp lite mer bilder någon dag. Nu, MAT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0