Dålig update

Hej på er! Har inte haft orken till att blogga, men tänkte skriva lite vad jag gjort sen i fredags. Först var det tjej middag på O'learys, vilket var jätte mysigt. Sedan körde mamma mig till Orust (som endast tog 1 timma, brukar ta 2 och en halv med buss..) där jag gick på halloween fest. Riktigt lyckad fest tycker jag! Hade en underbart bra fredag, men mådde väll inte lika bra på lördagen.. Så jag och victor stannade inne hela dagen, kollade på film och tjockade oss med god mat och chips. Sen tog jag en tidig buss hem på söndagen för att åka och träna med Emelie och sedan gå på söndagsmiddag som min familj har som tradition med en annan familj.. VARJE söndag! Men det är ju gott med mat så, hehe.

Idag var det dags för skola igen efter ett helt underbart bra lov. Sjukt jobbigt att gå upp tidigt igen, plus att jag gick upp tidigare än vanligt då jag hade körlektion på morgonen. 5 timmars sömn funkar inte i min värld. Så min plan var att åka hem och sova.. Men gick sådär.. Började storstäda istället, haha. Jaja, men nu har jag kvällen framför mig att vila.. Eller inte... Har en intervju imorgon så jag måste hitta på frågor till denna intervju, döda mig.. Vill bara sova nu!



Jag såg ut som ett miffo i ansiktet, hehe. Bästa brudarna iallafall!

Richard och Victor innan halloween festen.. Riktigt snygga tanter med vattenbalonger till bröst tycker jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0