Beting

Hej världen. Seg dag idag! Skolan som vanligt där vi inte gjorde något speciellt vettigt.. Sista lektionen hade jag sång, och jag tränade inför mitt beting imorgon, och det gick inte alls bra! Det har gått skit bra när jag sjungit i veckan, men nu bannemig, dagen innan mitt beting så spriker det och texten vill inte sätta sig på hjärnan. BLÖÖÖHH!!!

Jag kom hem precis från skolan iallafall och sitter nu framför brasan och tar det lite lugnt. Tänkte kolla på nästa avsnittet av modelljakten. Sen blir det att äta något och senare vidare till morfar. Han ska hjälpa mig att träna på avistan som jag ska ha imorgon och jag är sämst på det! Sen måste jag läsa körkortsteori och vill hinna träna på det... Hur ska jag hinna med allt?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0