Godnatt

Det gick inte så himla bra när jag skulle städa. Jag blev fast vid TVn istället. Jag städar imorgon istället! Jag har sovmorgon imorgon så jag kanske går upp lite tidigare för att göra det. Jag måste även träna på min sång läxa imorgon bitti. Så det blir nog ingen sovmorgon, hehe. Imorgon slutar jag skolan klockan 4. Sen efter skolan så hoppas jag på att min älskling ska komma hit. Han har inte vart här på flera veckor då han har haft examen i skolan. Han är så duktig min pojk! Men imorgon är hans sista stora prov denna terminen så han har tid att komma hit och träffa mig och min familj.

Dessa veckor har gått så snabbt! Veckorna bara flyger förbi och det är snart sommarlov. Jag är HAPPY!

Men nu ska jag sova, natti!


Min söta älskling <3



Kommentarer
Maj - en bra träningsblogg

söt kille du har! :-)



Om man går till gymmet och inte vet vad man ska göra, brukar det bli motivationslöst. Därför, är det bra om man har gjort upp ett program så man vet vad man ska göra. Anmäl dig gärna på gruppass, du skapar nya kontakter och det är någon som puschar dig till att köra hårdare. Så kom igen! (A)!

2011-05-26 @ 08:59:54
URL: http://majjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0