Dance In The Dark

Det blev ingen träning för mig.. Jag är inte tillräcklgt motiverad att gå och träna själv. Ingen kunde följa med mig till Sportlife så då sket jag i det, haha. Istället gjorde jag rena motsattsen.. Jag köpte en kebab pizza och la på mig några extra kilo!

 Imorgon är det kort skoldag, slutar 20 över 12, vilket jag gör varje fredag, och jag älskar det! Jag hoppas att det blir lite bättre väder imorgon så jag kan sola en stund innan jag och min kära vän Rebecka tar tåget till Göteborg för att se Veronica Maggio på Liseberg. Jag älskar hennes nya skiva, så jag hoppas att hon är bra live.

Jag har ganska tråkigt just nu, jag ska nog kolla på ett avsnitt av LA ink. Jag tycker att det är så himla roligt med tatueringar. Sen ska jag gå och lägga mig. 

Godnatt! :)


Bild tagen med min otroligt bra webbkamera!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0