2011-05-22 Internationella dagen för biologisk mångfald

Ja idag den 22 maj så är det Internationella dagen för biologisk mångfald. Haha. Jag gick in på en hemsida för att kolla om morsdag var idag eller nästa söndag. Då kom det upp massa roliga dagar. Några andra dagar som jag tyckte var lite roliga är : 2011-05-25* Handduksdagen 2011-05-27* Muffinsdagen 2011-05-28* Internationella krama en musiker-dagen (då hoppas jag på många kramar!!). Haha, det finns en dag för allt ;) Nu sitter jag iallafall på tåget i Göteborg. Vi har inte börjat åka än, så det är lite segt. Jag har inte sovit så mycket i natt så jag tänkte blunda en stund. Hoppas jag inte somnar och vaknar upp i Karlstad bara, det vore inte så bra! Är det någon som vet när det kommer ut en blogg app för Iphone? Jag vill kunna ladda upp bilder när jag bloggar från telefonen. De har sagt att den ska komma snart sen december, och jag börjar bli trött på att vänta nu! Jaja, nu ska jag lyssna på musik och vila. Hoppas att resan går snabbt!


Kommentarer
Evelina

SV: åh tack :) har du några tattoos?

2011-05-22 @ 16:42:55
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Malin

Hej!

Tack för kommentaren hos Kristinas.

Jag har oxå iPhone och jag har en app som heter BlogPress som jag bloggar med, superbra tycker jag så den kan du testa om du vill.

KramMAlin

2011-05-22 @ 16:42:56
URL: http://me-carddesign.blogspot.com/
Evelina

SV: aha sedär :) va blir de för tattoo då ?

2011-05-22 @ 16:56:36
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0