2011-05-20

Hej gott folk. Jag kom precis hem från skolan och har ett leende på läpparna. Det är nämligen så att jag har kämpat jätte hårt för att få godkänt i matte b kursen, och idag berättade min mattelärare att jag fick 22 poäng på matte nationella. 13 var godkänt och 25 var vg. Så jag var nära vg gränsen, och jag var osäker på om jag skulle få godkänt! Jag måste nog börja lite på mig själv mer och inte tro att jag kommer få ig. 22 är även mitt turnummer så det var lite roligt tycker jag, haha. Nu kommer jag vara glad resten av dagen. Det kommer bli en underbar kväll i Göteborg med Rebecka. Det kommer vara sjukt mycket folk på Liseberg idag, men det är ju klart.. Veronica Maggio är ju grym!

Nu funderar jag på att gå och lägga mig, jag är jätte trött. Kunde inte somna igår kväll, så jag låg uppe till 3... Och upp igen klockan 7. Jag är väldigt morgontrött och jag behöver mina sömttimmar, annars blir jag en mardröm, hehe.

Det är helt underbart med helg nu, och jag känner att vädret börjar bli lite bättre nu igen. Kanske dags att börja räkna ner till sommarlovet?

 
Ser ni påsarna under ögonen? Jag är trött... Natti.



Kommentarer
ttheresebjörkman, :)

Hej!



fin blogg :)

hur är det? :)

2011-05-20 @ 16:53:49
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0