2011-05-19

Hej alla goa. Jag har inte varit inne och kollat bloggen på jätte länge. Har haft så himla mycket i skolan så jag har inte kännt att det är någon idé att blogga. Mina inlägg hade sett likadana ut varje dag.. Typ såhär: Hej, idag har jag pluggat matte... Nästa dag: Hej, idag ska jag plugga historia. Osv.. Men nu har jag inte alls lika mycket i skolan längre. Det är jätte skönt. Jag har bara några få uppgifter kvar, sen är det sommarlov. Så jag tänkte komma igång med bloggandet igen, för nu kommer jag ha lite roligare saker att skriva om! Något som jag tycker är roligt är att när jag gick in på statistik så har jag haft besökare varje dag även fast att jag inte har skrivit något. Så ni som har kollat min tråkiga blogg kommer ha något nytt att läsa nu!

Jag tänkte börja med att berätta vad jag har gjort på senaste.. Pluggat, pluggat, och pluggat lite till.. haha, nej riktigt så illa är det inte! Men jag har solat, umgåtts med vänner, vart på modevisning, haft gospel konser, grillat massa. Sen har vi hållt på med en uppgift i skolan som heter hållbar utveckling. Så mycket av min tid har gått åt till det, vi har filmat, vart på studiebesök mm. Men nu är det klart och jag är även klar med alla mina nationella prov.

Min dag idag då.. Jag hade en väldigt lång sovmorgon, började inte förens halv 1. Den sovmorgonen var något jag behövde då jag inte sovit något natten innan. Jag var i Göteborg igår hos min pojkvän, och vi gick och la och sent och jag fick gå upp kvart i 6 för att hinna med 7 tåget. Så det var skönt att sova ut, nu är jag riktigt utvilad. Jag fick även sluta tidigare från skolan idag då vi hade betygsnack sista lektionen. Det var en kort dag i skolan. Nu funderar jag på att äta lite, och senare gå och träna. Igår var jag och träna för första gången på väldigt länge! Jag sprang 5,5km.. Vilket är väldigt bra för att vara mig! Haha, idag ska jag springa ännu längre förhoppningsvis!

Men jag skriver kanske mer senare idag. Ha en bra dag!

 
Bild från innan Gospelkonserten på Rebecca, mig, Louise O och Johanna. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0