Musik ord

Hej hopp!
Jag sitter och pluggar in en massa musik ord som:
adagio = långsamt, andante = gående och accellerando = gradvis snabbare plus en massa mer..
Roligt ju?! Jag har nämligen GeMu prov på torsdag så jag har en hel del som jag måste lära mig, för jag är noll intresserad på lektionerna. Det är ganska dumt av mig för nu fattar jag ingenting..

Idag mår jag lite bättre, febern är borta, hostan är inte lika illa och jag har inte längre ont i halsen. Men jag känner mig fortfarande hängig så jag är hemma även imorgon. Så på torsdag är jag tillbaka i skolan. Men det blir ju bara torsdag och fredag i skolan så det är skönt! Sen på fredag så ska jag och fika med några tjejer i klassen och en till tjej som har gått i min klass innan, men hon bytte skola för att gå frisör programmet istället. Sen på lördag så ska jag på 18-års fest, det ska bli super kul!! Så fram tills dess ska jag försöka ta det så lungt som möjligt så jag känner mig helt frisk och kan festa loss!

Men nu ska jag plugga vidare!!!


Min första tatuering (och ända, än så länge) en sextondelsnot som står för mitt år som sextonåring. Det är snart ett år sen jag gjorde den, tiden har gått sjukt snabbt! Det var ett underbart år! Funderar på en ny tatuering nu när jag är 17år :)



Kommentarer
Becca

har du ätit någon semla idag?? :D

2011-03-08 @ 16:33:21
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0