Jag vill bli frisk nu!

Ännu en tråkig dag hemma. Jag hatar att vara sjuk.. Det finns inget att göra. Idag har jag kollat på tv och vart inne på datan lite. Har kollat på en Michael Jackson konsert från 1992. Hans fans är helt sjuka!! Men han är ju grym så.
Jag har missat så sjukt mycket i skolan nu. Först en vecka från att jag var i Frankrike, nu en vecka för jag är sjuk och nästa vecka kommer fransmännen hit, då missar jag en till vecka. Jag vet inte hur jag ska hinna ta ikapp med allt plugg. Just nu mår jag alldeles för dåligt för att plugga så det blir inget med det.
Usch vad jag klagar nu för tiden, men det blir väll så när man är sjuk. För övrigt är allting bra!
Nu ska jag försöka få i mig någonting och äta och kolla på Simpsons.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0