Go kväll!

Jag är helt slut, efter ha gjort ingenting idag. Eller jag har vart på banken lite snabbt och fixat en sak men förutom det har jag bara suttit framför datan hela dagen och pluggat. Jag har väll andvänt min hjärna för mycket vilket jag inte har gjort den senaste veckan, haha. Jag ska plugga en liten stund till sedan går jag ner till min familj och ser på nån film eller så. Jag är jätte sugen på att se Black Swan, jag har den hemma. Men får se vad familjen säger om det.

Jag måste även göra något åt mitt rum! Det ser ut som ett bombnedslag här inne.. Dags att vika ihop kläderna och lägga in dem i garderoben kanske? Jag har även en massa tygbitar på golvet då jag fick ryck häromdagen och började klippa i mina kläder... Vad gör man inte när man har tråkigt?! Nej men i helgen får det bli en riktigt storstädning här inne!



Kommentarer
Becca

sv: hihi okej.. brukar bara ha hallonsylt på men idag lyxade jag till det med grädde oxå ;) hihi...

Förresten vilken är din favorit pizza?? :D

2011-03-09 @ 21:33:27
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0