10 Mars 2011

Hej på er!
Jag sitter och pluggar det sista inför provet idag, får väll se hur det går. Idag är det tillbaka till skolan, men inte så länge, bara två dagar nu och sen på måndag. För på tisdag är jag ledig och sen onsdag och en vecka fram så kommer min fransman hit! Det ska bli så kul!

Vet ni vad jag märkte när jag gick upp på vågen i morse?! Jag har gått ner två kilo nu när jag vart sjuk.. Det tycker jag inte om! Jag får börja träna nu, eller när jag är helt frisk så jag går upp igen. Haha, vilka problem jag har..

Men nu ska jag gå till skolan, ha en bra dag! Puss



Kommentarer
Becca

sv: hihi okey ;)

min favvo pizza är helt klart kebabpizza med sallad pommes och massa vitlökssås ;) hihi...

Hur är det med dej idag då?? :D

2011-03-10 @ 13:33:27
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Becca

sv: bara kanoners ;)

ja funderar på att baka något gott ;)

brukar du baka och isf vad?? :D

2011-03-10 @ 16:21:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0