Underbara sommarlov

I måndags kväll så hade jag myskväll med Amanda. Vi såg på film och åt kakor, sedan sov hon hos mig. Sen på Tisdag drog hon upp mig tidigt för det var fint väder och hennes vän höll på smsa och säga att vi ska upp nu och åka till stranden. Det var riktigt härligt!

Sen klockan 6 kom det hem folk till mig för sexparty. Och efter sexpartyt så kom det lite mer folk för lite fest. Det var en jätte bra kväll! Emelie, Carro, Sofie och Amanda sov hemma hos mig. Och jag, Sofie och Amanda delade säng, det var grymt varmt när vi vakna! Sen när de åkte hem så åkte jag till badhuset med Ida. Jag har inte vart där på jätte länge! Men eftersom ingen av oss har bil så fick vi åka dit för att inte dö av värmen. Det var vi och alla småbarn, hehe.

När jag kom hem var det bara att sätta igång och städa efter tisdagen. Damsuga, skura golv mm. Men nu är det rent och fint igen. På kvällen så kom min pojkvän och vi myste hela kvällen. Han ska snart åka tillbaka till Orust och ikväll så ska jag med min vän Sofie till hennes stuga i Grebbestad.

Detta sommarlovet har vart helt underbart hitills! Och imorgon är det en vecka tills jag åker till England, underbart!


Bild från sexpartyt när jag provar en korsett, hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0