Jag är sämst...

Jag är sämst på att uppdatera, men här skriver jag en liten snabb uppdate om mina senaste dagar.

15/6: Första dagen på sommarlovet. Jag tog bussen mot Orust där jag var hos min pojkvän. Då jag kom dit ganska sent så såg vi bara på film och myste.

16/6: Jag, Victor, hans mamma och Ralf åkte ut med båten. Vi var ute i flera timmar, riktigt mysigt! Sen på kvällen tog jag och Vic en lång och mysig promenad och såg på ännu en film.

17/6: Jag åkte hem från Orust vid halv fem, var hemma i THN klockan 7. Då gjorded jag iordning mig snabbt och sedan drog jag iväg på fest. Det var en riktigt trevlig kväll!

18/6: Blev väckt av min kära vän Amanda som ville dra till Överby, så hon hämtade upp mig med bilen så åkte vi dit en stund. Jag var inte på något shoppinghumör då jag dels var bakis och sen så hade jag inga pengar... Sen ikväll har jag haft jätte tråkigt men jag orkar inte göra något då jag börjar bli sjuk och min hals dödar mig. Så jag har städat på mitt rum och lite så. Imorgon hoppas jag på att må bättre så jag kanske kan hitta på någor roligt.

Nu ska jag snart sova så jag blir frisk, puss!


Min söta pojk under våran mysiga promenad i torsdags!

Jag, Ida och Hanna... Nyktert tillstånd!



Kommentarer
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

FRÅGESTUND på bloggen nu för alla som ville att jag skulle ha det :)

2011-06-19 @ 14:06:42
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0