2011-06-20

Godmorgon!

Vaknade vid halv 12, sedan gick jag upp och städade och har nu gjort iordning mig. Igår kväll så var jag så uttråkad och hade ingenting att göra, så jag satte mig och började läsa körkortsteori. Jag fyller inte förens i november, men det är väll lika bra att börja läsa på tidigt?! Jag tänkte faktiskt läsa lite idag också innan min pojkvän kommer ikväll. Jag är riktigt pepp på att ta körkort nu! Jag har faktiskt tänk att jag ska köra privat, och inte ta några lektioner. En kompis till mig körde privat och behövde endast betala rund 4500 för sitt körkort. Och några andra vänner till mig har betalat mellan 10-20000. Så det är en hel del pengar. Men om det inte går bra med att köra privat så tar jag väll några lektioner trots allt. Men jag får ju hoppas på det bästa!

Men nu ska jag se på nån film och sedan läsa lite!


Min söta vän Amanda häromdagen, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0