2011-06-07

Hej på er alla bloggläsare!

Jag slutade tidigare idag, kvart över 1. Så jag åkte hem och åt glass som jag och Victor köpte igår, och såg på film. Jag kunde inte sova inatt för det åska så mycket och det var sjukt varmt så jag är jätte trött idag. Funderar på att sova en stund innan jag måste sätta igång och skriva min redovisning som jag aldrig lyckas göra!

Det är så skönt att det snart är sommarlov, nu har vi knappast några lektioner och vi slutar tidigare nästan hela tiden. Idag hade jag även min sista idrottslektion och mattelektion någonsin, detta måste firas! På idrotten idag så sprang jag, fy va jobbigt.. Mina lungor är inte byggda för att springa då jag inte kan andas (dålig kondis), hehe.

Men nu ska jag ta mig lite och äta innan jag ska sova och plugga.



Kommentarer
johanna

aoo skönt med snart sommarlov!!

2011-06-07 @ 16:09:25
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/
johanna

sv: tack, kram

2011-06-07 @ 16:09:47
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0