2011-06-04

Godmorgon bloggen!

Jag vaknade nyss och åt precis frukost. Nu väntar jag bara på att frukosten ska gå ner så jag kan gå ut och springa. Undrar hur det ska gå då det är 22 grader i skuggan nu när klockan bara är 10.. Jag kommer dö av värmen. När jag kommer hem blir det en snabb dusch sen sola mig på studsmattan en liten stund.

Inatt har jag haft värsta konstiga drömmen. Jag var inne på en bar och drack en massa goda drinkar och då kom det in en kille som jag var jätte sur på i min dröm. Jag skällde ut honom och sa att han inte fick vara i Thn, då han kommer från Gbg.. Sen så gick alla emot mig och försökte döda mig!! Så jag sprang runt överallt och försökte gömma mig för dem... Det är inte kul att drömma att man blir jagad! Haha jag är knäpp. Jag hade även en massa andra konstiga drömmar inatt, men blir lite jobbigt att skriva upp allihopa, hehe.

Nu ska jag byta om och sedan springa!


Hade ingen bra bild till detta inlägget, så det fick bli en bild på mig förra sommaren.



Kommentarer
j'l

härligt, jo allt är fint. :-)

2011-06-04 @ 12:38:30
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0