Sommar, sommar och sol..

I torsdags så åkte jag till Grebbestad med Sofie och hennes familj. I Grebb så hämtade vi även upp Sofies vänn och vi åt pizza och såg på film på kvällen. I fredags så var vi inne i Grebb och kollade lite i affärer och fikade. Riktigt mysigt var det. Jag tog även mitt första dopp i saltvatten för detta året. Och det var sjukt skönt, ca 20 grader i vattnet så vi hoppade från bryggan och låg i ett bra tag, haha.

I lördags så var vi inne på sportshoppen och kollade runt lite och stannade även där en stund och åt glass. Sen blev det god mat på kvällen och ännu ett dopp i det härliga vattnet. Det har varit en riktigt härlig helg och jag är så glad att jag fick träffa min underbara vänn Sofie.

Vi åkte hem tidigt i morse då Sofie hade fotbollsmatch. Så när jag kom hem så övningkörde jag till Överby med mamma där vi köpte födelsedags present till min mormor. Så vi var där förut och fikade och hon sa att det var den bästa presenten hon har fått, så det var jätte bra!

Det vi köpte var en låda som vi la ner massa små saker i som olika krämer, nagelack, smink mm. Det är en perfekt present till alla tjejer, gammla som unga.

Nu ska jag vila lite, jag blir helt slut av denna värmen!

Och nu vill det inte fungera att ladda upp bilder så jag gör det senare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0