Rolling in the deep

Just nu sitter jag och kollar på ett program på tvåan, ett läkarprogram. Det är en kille som ska få en konstgjord arm, som har inbyggd känsel. Helt sjukt! Läkare och forskare är så himla smarta och duktiga som kan komma på sådana här saker.

Annars har jag haft en bra dag, mysigt att träffa mina frankrike vänner igen. Det har vart så tomt utan dem! Jag har dock vart väldigt trött idag, det är nog den mörka dumma vintern. Men imorgon kväll åker jag till Rom och hoppas på lite ljusare dagar, underbart! Ikväll ska jag bara mysa med min familj, hoppas på att det är någon bra film på tv.

Jag försökte lägga upp ett youtube klipp förut men det gick inte så bra, haha. Här är en länk till en sjukt bra låt med Adele - Rolling In The Deep. Hon är så bra!



Ha en bra kväll, puss.



Kommentarer
MYMiC

Haha aw, tack så mycket!

Vad söt du är <3



kram!

2011-02-21 @ 22:57:55
URL: http://mymic.blogg.se/
Jess'

ja gillar den jättemycket

2011-02-21 @ 23:57:53
URL: http://jessicannelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0