Hemma igen!

Halloj. Nu är jag hemma efter en otroligt bra resa! God mat, fint väder och en väldigt mysig stad, kan det bli bättre?! Jag är jätte trött efter all motion.. Men det är bra! Jag har dock fått väldigt ont i mitt knä vilket är mindre bra. Flygresan hem gick bra, pluggade matte hela vägen så jag inte behövde göra det nu. Innan vi gick på planet satt vi ute i solen runt en timma, det var så himla skönt! Kändes som en svensk sommar. Jag har allt blivit lite röd om kinderna, men det hinner gå bort imorgon, haha. Men nu ska jag sova, är jätte trött! Imorgon lägger jag in bilder om jag hinner/orkar. Har massa mer att plugga så det kommer nog bli en jobbig dag! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0