25/2 Rom

Hejsan! Nu är jag på ett fik igen och dricker te. Idag har vi vart inne på coluseum och kollat på ruiner där bland annat agustus har bott. Det är otroligt att de kunde bygga så bra för flera tusen år sen! Vi har gått ungefär en mil varje dag och jag har ont i knä och rygg! Lite mer fakta om italenare: de parkerar vart de vill.. Övergångsställen, framför andra bilar osv. Sen är de inte så rädda om sina bilar för alla bilar är bukliga och repiga, haha. Jag har iallafall haft det otroligt bra på denna resa, god mat och jätte härligt väder! Imorgon åker jag hem till kalla sverige, det ser jag inte fram emot! Men det ska bli kul att träffa mina vänner och min underbara pojkvän! Skriver imorgon, ha det bra! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0