2011 LISTAN

Har inte gjort en sån här lista på flera år, haha. Så gjorde det för skojskull!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga, jag bryter dem ändå.. hehe
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? England, Tyskland, Frankrike, Italien, Grekland och Cypern. Mycket resande detta året! Det gillar jag ;)
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Nej, har varit ett perfekt år.. Något som jag skulle behöva dock är ett jobb!
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 15 augusti, 1 november och 24 november!
Vad var din största framgång 2011? Utvecklats mycket inom musiken
Största misstaget? Ett som jag inte vill skriva här
Har du varit sjuk eller skadat dig? Influensa är det mest sjuka jag vart i år
Bästa köpet? Mina svarta manchester jeans, haha.
Vad spenderade du mest pengar på? Cypern resan
Gjorde någonting dig riktigt glad? Min pojkvän
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Alla låtarna från Beyonces senaste album - 4.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har alltid varit glad av mig, så det är nog lika som alla andra åren
Vad önskar du att du gjort mer? Tränat mer, mår så sjukt mycket bättre när jag gör det!
Vad önskar du att du gjort mindre? Jag önskar att jag inte hade slappat så mycket, haha
Hur tillbringar du nyår? Middag med mina fina vänner, sedan ner till stan för fyverkerier och sedan utgång.
Favoritprogram på TV? One Tree Hill och How I Meet Your Mother
Bästa boken du läste? A boy called It
Största musikaliska upptäckten? Många olika
Något du önskade dig och fick? Klart
Något du önskade dig men inte fick? Ja
Blev du kär i år? Blev mer kär i min pojkvän, hihi
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Åh det var en stressig dag.. Skola från 8-16, sedan konsert hela kvällen, var inte hemma förens 22 typ, buhu. Firades den 24 istället!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det alltid
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Klädde mig i vad jag tyckte va snyggt, ingen speciell stil!
Vad fick dig att må bra? Alla runt om kring mig!
Vem saknade du? Släkten i England
De bästa nya människorna du träffade år 2011? Oj det var många nya människor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0