Storm

Godmorgon.. Vaknade nyss av att det blåser storm ute!! Undrar om jag ens kommer komma hem idag.. Eller ens till nyår om det ska hålla på såhär. Det hoppas jag verkligen! Nu ligger jag i sängen och försöker få Victor att vakna, vilket han är väldigt dålig på! Jag vill upp och äta frukost, hungriiiiig!!

Igår så kollade vi på sagan om ringen, och jag somnade till den som jag trodde.. Men det var inte för att den var dålig utan för att jag var trött. Jag tyckte faktiskt att filmen var bra (vi kolla på den första). Kanske kan kolla klart den sista timman nu på morgonen eller något, får se hur det blir!

Nej nu ska jag försöka få upp min pojk, och samtidigt kolla lite resor. Jag är så sjukt sugen på att åka till värmen nu, önskar bara att jag hade pengar!


Hur underbart ser inte det här ut? Egypten vill jag verkligen åka till.. Någon som vet vart man kan hitta billiga resor dit?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0