Skolan

Hej på er bloggläsare!
Sitter i skolan och väntar på att engelska ska börja. I morse hade jag en av mina engelska redovisningar, bokredovisningen. Gick väldigt bra tycker jag för att ha skrivit den igår kväll, hehe. Fick VG! Ganska nöjd. Det andra talet hann vi inte med, så det får vänta till efter lovet.

Snart har jag svenska, och hoppas på att få reda på svenska nationella idag, det kommer dock gå åt helvete!! Så nu sitter jag och hoppas på det bästa. Efter lunch så har vi ensamble uppspel, får hoppas att det går bra då jag har ont i halsen (och kan typ inte texten på låten).

I eftermiddag kommer Victor tror jag, och då ska vi dra till överby och köpa dem sista julklapparna. Tror att det kommer va sjukt mycket folk då!!


En trött Jesper som fyllde 18 igår.. Inte lätt och va gammal va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0