Orust

Godmorgon! Hade en super bra kväll igår med mina goa brudar. Men jag har nu kommit fram till en sak.. Jag är sämst i världen på att gå ut och inte dricka. Detta tänkte jag göra igår, men gick inte så bra. Men skit samma, jag klarade av att gå upp tidigt idag ändå fast det tog emot lite.

Nu har jag precis packat klart och ska snart övningsköra till Uddevalla där jag tar bussen vidare till Orust. Jag kom på förut att jag inte har varit där sen halloween.. Det var ett tag sen! Så det ska bli mysigt att träffa Victors familj igen.

Men nu måste jag skynda mig. Ska försöka blogga under dagen! Puss


Väldigt suddig bild från igår på mina goa brudar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0