Måndag

Ny vecka, nya tag! Dagen började med att gå upp klockan 6 och sedan pallra mig bort mot körskolan där jag hade körlektion. Va lite jobbigt med tanke på att jag hade skit ont i min mage, så just nu vill jag bara lägga mig och dö. Men icke. Snart ska jag till skolan för att ha massa roliga lektioner (NOT). Fan vad jag hatar måndagar, och fan vad jag hatar denna veckan!

Ska ha prov på fredag i svenska/nutidakonst. Det är första provet som vi ska ha sen vi börja, föutom nationella (om det räknas?), men jag har verkligen ingen ork. Jag skulle redovisat i engelskan också, men har fått det framflyttat tills tisdag nästa vecka, så jag kan jobba på det i helgen.

Men det är inte bara provet som är jobbigt. Imorgon, tisdag, så är det lucia, vilket betyder - gå upp tidigt och sjunga massa låtar som jag inte tycker om. Förra året på lucia så svimmade jag, så känner mig inte så pepp på detta. Sen har vi även julkonsert på onsdag, så med andra ord så kommer jag inte ha något liv denna veckan.

Gud vilket roligt och glatt inlägg detta blev känner jag, haha. Hoppas ni får en bättre vecka än mig! Puss


Orkar inte ta massa nya bilder, så här kommer en från i oktober.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0