Lugnet efter stormen

Sitter på bussen påväg hem till Trollhättan. Så himla segt att sitta på en buss i två timmar varje gång jag ska åka till Orust! Men det är värt det. Det är jobbigt dock att det är nån gubbe som ropar upp varenda hållplats så man kan ju inte sova för han låter hela jävla tiden, haha!

Sen kom jag på att jag inte har några strumpbyxor tills imorgon.. måste till stan och köpa. Hoppas bara att det är öppet sen! Annars så får jag ha ett par med hål i, haha.


Superduper dålig bild tagen från bussen.. Men ni ska se vädret just nu! Det är hav nästan hela vägen från Orust in till Uddevalla.. Och vattnet är helblankt och himlen blir bara mer och mer rosa. Jätte fint verkligen.. Så jag har iallafall något fint att kolla på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0