Lucia

Hej på er. Idag har det varit lucia firande. Var i skolan redan vid kvart över 7 för att göra iordning oss och sjunga upp. Har hållt på hela skoldagen med massa sång, och det gick bättre än vad jag trodde. Plus att det var skönt att slippa lektioner, hehe. Efter skola så drog jag hem, åt, och sedan gick jag till körkortsteorin. Skönt att det var sista lektionen där så man slipper gå tillbaka! Men nu blir det massa körkortspluggande på egen hand.

Nu är jag hemma iallafalla och ska snart sätta igång men lite plugg, så jag kanske kan klara provet på fredag. Är sjukt trött så jag kommer somna när som helst! Jag är inte van vid att gå upp klockan 6.. Det är i sånna här tillfällen som man längtar som mest efter lov. Men det är inte långt kvar nu.

Hoppas ni har haft en bra dag. Här kommer en bild som Sandra tog på oss i "Lucia-gänget" när vi sjöng.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0