Hejsanhoppsan

Nu är jag på Orust. Har precis ätit och nu sitter jag och ser på tv. Får se vad som händer ikväll. Jag är trött men vill ändå hitta något, hehe. Imorgon ska jag och Victor ut och spriga.. Vi har vart tsm i 16 månader, men vi har aldrig någonsin tränat ihop, så imorgon får vi väll se vem som är mest vältränad.. Är väll antagligen han med tanke på att jag har värden sämsta kondition. Sen har jag jätte mycket att plugga imorgon, tråkigt! Det ska bli så hilma skönt med lov, bara en vecka kvar i skolan! De senaste tre veckorna har jag haft prov, inlämningar eller redovisningar varje dag i skolan! Det är helt sjukt, jag är helt slut. Sen tänkte jag berätta att jag har fått en data från skolan nu, så det kanske blir lite mer bloggning om jag har nån rast eller så i skolan. Men kommer inte blogga på riktigt förrens lovet. Nu ska vi se på film, ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0