Happy girl

Trött tjej efter en lång dag! Kunde inte somna igår så sov alldels för lite och gick upp vid 6 för att åka till Lilla Edet för jobb. Va ju somsagt syslöjdslärare idag, och det var faktiskt riktigt kul! Barnen är så underbara :) slutade syslöjden vid 2 och gick då vidare till förskolan där jag jobbade till 4. Det är härligt att jag fått jobbtider nu, innan kunde jag inte få något och nu ringer dom och jag får tacka nej till tider för att jag fått andra tider, hehe. Så nu har jag fått jobb imorgon och på onsdag på förskolan i Lilla Edet. Bättre än bara måndag som jag trodde, så just nu är jag glad! När jag kom hem från jobbet vid 20 i 5 åt jag lite mat och drog mig senare vidare till mormor och morfar för lite genomgång av facebook för gamlingarna, haha. De vill hänga med i våran generation. Nu är jag iallafall hemma och ska bara ta det lugnt resten av kvällen, upp tidigt imorgon igen. Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0