Häj

Sitter och degar framför datorn. Dagen har vart lugn och har typ storstädat och ätit mat, haha. Sitter just nu och läser lite mer om au pair. Hoppas verkligen att jag hittar en familj på Hawaii, då hade jag blivit gladare än någonsin! Och juste, har nog glömt att berätta... Jag har fått jobb!! :D Till och början i bara 3 månader, men är ett heltids jobb så är super glad! Ska vara personlig assistent för en elev i 8an och när denne elev slutar skolan så går jag vidare till fritids - vilket gör att jag får ihop mina timmar om jag åker som au pair. Så nu ser min plan ut så här: Eftersom jag har jobb så är jag säkrad att jag kommer tjäna ihop en viss summa pengar till jul, så när Victor åker tillbaka till Hawaii efter vintern så hoppas jag på att kunna följa med honom, så länge som pengarna räcker, 3-4 veckor förhoppningsvis! Sen när jag kommer hem igen så får jag försöka tjäna ihop pengar på något sätt för att jag ska kunna åka som au pair. Det är ju inte så jättedyrt att göra det, men behöver nog iallafall 10000 kr för att det ska gå ihop. Så mitt mål är att jag ska åka april-juni någonstans där. Okej, jag ändrar alltid mina planer, men det är så jag vill ha det just för tillfället! Nog om det.. Om en timma drar jag mig till Olearys med ett gott gäng och ska ha det gött. Va där igår också på afterwork. Otroligt god mat där! Okej, ursäkta för ett långt inlägg. Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss och kram
Såhär social har min familj vart idag... Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0