Vad händer med världen?!

Hej på er! Vaknade vid 7, gjorde iordning mig, skypa lite med Victor och sedan gick jag till Fridaskolan för att få en liten rundtur. Ska nämligen vara vikarie även där. Har inte fått några tider än, men hoppas att de ringer snart! Blev lite chockad när jag var där.. Några av barnen satt inne och lekte med en varsin iPad?! WTF? Vad händer med världen.. De kunde knappt prata, typ två år. Inte ens jag har en iPad.. Haha. När jag får barn en vacker dag så ska jag inte låta dem sitta inne hela dagarna med datorer och liknade, nej jag vill att de ska vara ute och leka i naturen, som jag gjorde som barn!
Jaja, nog om det. Resten av dagen så ska jag städa lite och tanken var väll att jag skulle ut och lämna lite cv, men får se. Är sjukt trött! Förstår inte varför, jag somna likson halv 10 igår?! Och vaknade 7 så har ju fått nog timmar sömn. Något är fel på mig... Hoppas ni får en bra dag :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0