Snabbt inlägg

Hej på er! Har typ inte gjort något idag. Legat i sängen och letat info om au pair, är verkligen sjuuuukt sugen på detta nu! Men massa att göra innan, så jag hoppas på att komma iväg någon gång i januari - april. Annars har jag bara vart och handlat och myst med Amanda framför en film och X-faxtor. Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta min tand, hehe. Sedan ett snabbt skype samtal till min goa. Helt sjukt va bra det är med Skype!! Under dagen har jag pratat med min syster i London, min pojkvän på Hawaii och min pappa i Bangladesh. Det gör att man inte saknar personerna lika  mycket, för nu kan jag se dem skratta och alla deras uttryck, tycker det är underbart!
Imorgon blir det jobb som syslödslärare 2-4 i Lilla Edet, yeey. Haha! Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0