New day

Godmorgon! Dagen har börjat riktigt bra. Började med att jag fick ett samtal om massa jobbtider på nyaskolan i Trollhättan och Lilla Edet där jag ska ha elever 7-9 i syslöjd och idrott, inte mina starka ämnen, men det ska faktiskt bli roligt! Imorgon ska jag vara på stora fritids här i Thn så det är väll inte så jobbigt som att ta hand om 9or. Har ni något tips på lekar/sporter jag kan göra med eleverna? Jag måste planera lite nu känner jag..
Annars då.. Idag ska jag träffa Josephine och Jennifer vid 12, vet inte riktigt vad vi ska göra men ska bli kul att träffa dem! Sen vid tre så ska jag och min syster börja göra iordning lite mat och överraska mor min när hon kommer hem från jobbet. Är inne på min systers data nu så finns inga bilder här, men tänkte visa skorna sen vilket jag glömde igår. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0