Kul liv

Hej på er! Jobbat hela veckan och vart ganska ointressant så har inte känt någon ide till att blogga. För hur kul är det alla skriva samma sak varje dag: Kom till jobbet vid 8 och slutade halv 6, åt mat, såg på tv och sen gick och la mig, hehe.. Ioförsig så har jag haft en bra dag denna veckan än så länge och det var igår då vi hade lill lördag här hemma. Vi gjorde tacos ihop, spelade spel framför (den första) brasan (i år) och såg sedan på Dallas. Så det var en riktigt mysig kväll! I helgen däremot så har jag ett liv igen, om man kan kalla det så. Efter jobbet på fredag ska jag träffa Sofie. Lördagen åker jag tidigt till Göteborg med Amanda för shopping och lunch ihop, och när jag kommer hem igen så ska jag träffa Johanna för en fika. Söndag, då ska jag prova på en sak som kan bli ganska roligt! Min vän Rebecka kom på en ide om en "klädbytardag". Så då ska vi ses hemma hos mig några stycken och byta våra gamla kläder med varandra. Får hoppas på några kap, hehe. Så i helgen får ni hålla utkik efter lite inlägg. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0